Om os i Kids Zone Daugård

Tænker du at noget af det vigtigste for dit barn er en tryg og god institution og skole, hvor der er plads til den enkelte i et fællesskab, hvor alle kender hinanden? Så er du landet det rigtige sted, for med knap 110 elever fra børnehaveklasse-6. klasse er Daugård Skole en overskuelig ramme for at udvikle den enkelte til det potentiale, det har. Her er engagerede lærere og pædagoger - og der er en fin rød tråd gennem vuggestue-børnehave-indskoling og mellemtrin. Vi har nemlig fælles ledelse og samarbejde, så der bliver en rød tråd i barnets liv her i Daugård.

De dygtige medarbejdere gør alt for at dit barn lærer så meget som muligt - vi har papir på, at vi er rigtig gode til at lære børnene og læse og i det hele taget blive fagligt dygtige. Vi er også optagede af den personlige udvikling, så alle børn ved at det forpligtende fællesskab er vigtigt - og ikke kun dig selv.

Indskrivning til næste skoleår - se her!

Se skolens nøgletal her.

Vi har rullende skolestart på Daugård - læs mere.

Kig dig rundt på hjemmesiden og kom gerne på besøg og få en snak med skolelederen og det øvrige personale.

Find os på FACEBOOK og se hvad der sker lige nu på Daugård Skole.